Nil Karaibrahimgil - He-Man (2012 HD Video Klip)

Nil Karaibrahimgil - He-Man (2012 HD Video Klip)Nil Karaibrahimgil - He-Man (2012 HD Video Klip) Sözler: Dünyayı bir tur dönecek Bu birkaç dakika sürecek Onla dönücem ben Beni ben diye sevicek Yıldızlara götürecek orda kalıcam ben Meteorları tutacak uzaya savuracak Alkış tutucam ben Yenilgi nedir bilmiycek Bir dokunsa deviricek Ay bayılacam ben ben ben Ah onunla kurulur dünyada cennet Ã-nüme dikilen kork korksun Ah hep onu aradım bulurum elbet Kahramanım o evet O bir He Man Bat Man Pac Man Mad Man Yanında durucam ben Geceleri kol gezicek Kötüleri bezdiricek evde olucam ben Çok seyahat edicek GeçmiÅŸ ve de gelecek eÅŸlik edicem ben Sesten hızlı gidicek ışıktan hızlı dönücek Åžaşıp kalıcam ben Düşmanları dövicek Kötü kötü gülücek en son gülücem ben Ah onun


video izle

0 yorum: