Mor ve Ötesi - Oyunbozan Klip + Sözler (2013 Yeni Official HD Müzik Video)

Mor ve Ötesi - Oyunbozan Klip + Sözler (2013 Yeni Official HD Müzik Video)Mor ve Ã-tesi - Oyunbozan + Åžarkı Sözü (2013 Yeni Official HD Müzik Video Klip) Kanun mu bu yalnızlık İçindeki yabancı El üstünde dururken kuyuya düşen Alnımda yazanlar mı? Aklımda kalanlar mı ? Oyunbozan mı haklı biri söylese Bak dinledim seni dokunmadım sana Dokunmadım kalan rüyalara Zarar ziyan döküldü ortaya Ã-lüm kadar rahatmış ayrılık Ufak tefek birkaç sorun mu var Geçer geçer zaman ÅŸu an yalan Dedi ki bak silindi bak hafızam Hayat kadar yalanmış ayrılık Alnımda yazanlar mı aklımda kalanlar mı Oyunbozan mı haklı biri söylese Bak dinledim seni dokunmadım sana Dokunmadım kalan rüyalara Zarar ziyan döküldü ortaya Ã-lüm kadar rahatmış ayrılık Ufak tefek birkaç sorun mu var Geçer geçer zaman ÅŸu an yalan Dedi ki bak silindi bak


video izle

0 yorum: